FlevoPanel Omnibus november 2022 van KiekendiefPerspectief

07/11/2022

Op 17 november verstuurt FlevoPanel weer een Omnibus. Wellicht ook interessant voor jouw organisatie om één of meerdere vragen te laten meelopen. Hieronder staat een uitleg over de FlevoPanel Omnibus van marktonderzoekbureau KiekendiefPerspectief.

Heb je een dringende onderzoeksvraag, maar geen behoefte aan een uitgebreid marktonderzoek? Of heb je slechts een paar vragen en wellicht beperkt budget voor onderzoek? Dan biedt KiekendiefPerspectief uitkomst met de FlevoPanel Omnibus! Je kunt hiermee bijvoorbeeld een vraag stellen over een actueel onderwerp, nagaan wat de naamsbekendheid en de bekendheid van jullie activiteiten is (en deze verder vergroten), wat men belangrijk vindt, hoe men iets beoordeelt, wat men van een communicatie-uiting vindt (concept-/pre-test), wat men van een bepaald nieuw idee vindt, hoeveel behoefte eraan is, prijsbepaling, wat de doelgroep is en hoe die te bereiken.

KiekendiefPerspectief geeft je 4 keer per jaar de mogelijkheid om het antwoord op die ene of die paar vragen te ontvangen via de FlevoPanel Omnibus. In deze vragenomnibus worden alle te stellen vragen van verschillende organisaties opgenomen. Vervolgens zal KiekendiefPerspectief van tenminste 400 respondenten de antwoorden op deze vragen verzamelen, in het FlevoPanel zelf zitten momenteel ruim 6.000 Flevolanders.

Het aantal van 400 netto is wetenschappelijk verantwoord. De respons is representatief op leeftijd en geslacht. Afsluitend ontvang je de antwoorden die zijn gegeven op jouw vraag of vragen.

Interesse in de FlevoPanel Omnibus? Neem dan contact op met Neeske Abrahamse via e-mail of mobiel: 06-17162783

Op donderdag 17 november staan er vier Omnibus-enquêtes op de planning, het betreft de volgende doelgroepen:

  1. Lelystedelingen
  2. Almeerders
  3. Drontenaren
  4. Flevolanders

Mocht je interesse hebben om één of meerdere vragen te laten meelopen, dan kan je dat uiterlijk 15 november doorgeven aan Neeske. 

Voor € 80,- (excl. btw) kan je een gesloten vraag voorleggen aan een doelgroep. Een gesloten vraag kan een ja/nee vraag, multiple choice vraag of schaalvraag (bijvoorbeeld “helemaal mee eens” tot “helemaal mee oneens” of een rapportcijfer) zijn. Voor € 160,- (excl. btw) kan je een open vraag voorleggen aan een doelgroep, hierbij kan een respondent zelf het antwoord vrij formuleren. Vanaf minimaal 4 vragen kan je een eigen onderzoek laten doen bij ons en kan je zelf bepalen wanneer je het onderzoek laat uitvoeren.

De eerstvolgende Omnibus-enquête wordt dus verstuurd op 17 november 2022. De volgende Omnibus-enquêtes staan gepland op 9 maart, 8 juni en 7 september 2023.

Mocht je nog vragen hierover hebben of over (markt)onderzoek, aarzel dan niet om contact op te nemen met Neeske Abrahamse.