Terugblik: City Marketing Live op 12 december

16/01/2020

De lege champagneflessen zijn inmiddels in de glasbak gegooid en al het vuurwerk is de lucht in geschoten. Tijd dus om terug te kijken op de grootste hoogtepunten van het afgelopen jaar. 2019 is een jaar waarin City Marketing hun diensten voor evenementen in de stad hebben mogen uitbreiden. Zo kijken zij met trots terug op een aantal succesvolle evenementen die zij hebben mogen (mede)organiseren. Denk aan de sprankelende Lelystad geeft licht periode en een goed verlopen editie van LelySTART. Ook de Lelypas heeft wederom nieuwe ondernemers mogen verwelkomen. Verder is de Gastentour uitgebreid met meer gidsen en geüpdatete routes door onze mooie stad. Tenslotte is er vooruitgang geboekt op het gebied van werken, toerisme en wonen.

2020 belooft een opwindend jaar te worden, met de focus op Lelystad Next Level.
Tijdens City Marketing Live is hierover al een tipje van de sluier gelicht. Gedurende de rest van dit jaar, kun je meer lezen over deze ambitie: Lelystad als een zelfstandige, sociaal veerkrachtige, duurzame, aantrekkelijke en economisch sterke stad die zich presenteert als hoofdstad van de nieuwe natuur.
 
CITY MARKETING LIVE
Op 12 december werd het jaar feestelijk afgesloten met City Marketing Live in AGORA. Tijdens deze bijeenkomst werden awards uitgedeeld, werd er geborreld, geluisterd, maar ook bijgepraat. Natuurlijk is er geen award avond zonder prijswinnaars. HISWA te water mocht dit jaar de slingers ophangen. Zij mochten namelijk de Promotie Award 2019 in ontvangst nemen, ter waardering voor hun grote bijdrage aan de stad. Verder was Ger Koreman de gelukkige winnaar van de Positiviteits Prijs 2019. Ger is frequent bij de begraafplaats te vinden. Zijn vrijwillige rondleidingen zorgen ervoor dat het verleden nooit vergeten wordt. Deze positieve inzet voor de stad werd met deze award erkend. Lely Road To Lowlands Paradise was dit jaar de winnaar van de Lelystadse Aanmoedigings Prijs, uitgereikt door Evenementen Coördinatie Lelystad. Naast het uitreiken van prijzen, bestond deze avond uit veel meer. Iedere gast kreeg tijdens de quiz “mutsje op, mutsje af” de kans om zijn/haar kennis over onze stad te tonen. De avond is afgesloten met een hapje en een drankje. Tijdens deze drukbezochte borrel werd er volop bijgepraat en werd er vooruitgekeken naar het nieuwe jaar.

SAVE THE DATE
Voor mensen die een hart hebben voor de stad, benieuwd zijn naar Lelystad Next Level en dit jaar ook aanwezig willen zijn tijdens de gezelligste borrel van Lelystad en omstreken, organiseert City Marketing komend jaar twee keer City Marketing Live:

Donderdagavond 14 mei 2020
Donderdagavond 17 december 2020