NAUPAR zoekt allround marketingcommunicatie specialist

13/07/2017

NAUPAR | nautische partners zoekt een allround marketingcommunicatie specialist. Het ambitieuze team zoekt de expertise van een specialist zodat ze het bedrijf verder in de markt kunnen zetten. Kan jij goed strategisch schakelen, ben je visueel sterk en kun je mooie concepten over de bühne brengen? Dan gaat NAUPAR graag met je in gesprek. 

Natuurlijk verwacht NAUPAR ook dat je goed (projectmatig) kunt organiseren en communiceren. Je bent immers de specialist in jouw vak.

Wat vindt NAUPAR belangrijk?

  • Je bent een storyteller. In woord en beeld. Redactie voeren is voor jou vanzelfsprekend.
  • Jouw visie deel je graag met de directie, sales en stakeholders (zoals de scheepseigenaren).
  • Je hebt een pioniersgeest. Veranderingen zijn geen issue voor je en vaak ben je zelfs de leider van de verandering. Je staat kortom stevig in je schoenen.
  • Digitale/data-gedreven marketing en e-commerce is jouw ding, maar 'old skool' offline marketingcommunicatie beheers je ook.
  • Je bent analytisch, maar ook mensgericht, communicatief en sociaal.
  • Als professional ben je natuurlijk nieuwsgierig en leergierig en ontwikkel je jezelf door workshops, webinars, video's, nieuwssites en blogs te volgen.
  • Je volgt en zoekt actief naar de laatst trends en ontwikkelingen op het gebied van MarCom, Travel en Events.

Wat ga je doen als marketingcommunicatie specialist bij NAUPAR?

Samen de online marketeer verzorg je de marketing en communicatie van NAUPAR.

Jij bent verantwoordelijk voor:

  • Het opstellen van een strategisch en operationeel marketingcommunicatieplan.
  • Het lanceren van door jou bedachte concepten, campagnes en promoties. Met actuele communicatiemogelijkheden bereik je de (nieuwe) klanten van NAUPAR.
  • Contentmarketing en -creatie door storytelling. Visuele communicatie is een onderdeel hiervan. Kennis van Photoshop en videobewerkingsprogramma's is daarom een pré.
  • Copywriting. Je schrijft diverse wervende teksten.
  • Het produceren van offlineadvertenties, brochures en leaflets.
  • Onderhouden en opbouwen van relaties met diverse media.
  • Het ontwikkelen en bewaken van het merk en merkbeleving door de klanten.
  • Je signaleert risico's, verbeter- en/of knelpunten en komt met nieuwe ideeën.
  • Het organiseren van events en beurzen.

Hoe ziet jouw professionele achtergrond eruit?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau, bij voorkeur in marketingcommunicatie.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke marketingcommunicatie rol.
  • Je geschreven en gesproken Nederlands is perfect. Je hebt een goede beheersing van de Duitse taal.
  • Je hebt een goede algemene kennis en vaardigheden van (web)applicaties.

Solliciteren

Is deze baan met veel verantwoordelijkheden, in een dynamische omgeving, echt iets voor jou? En ben je 4 of 5 dagen per week beschikbaar op het kantoor in Lelystad? Stuur dan je sollicitatie met motivatie in via deze link. Heb je nog vragen over de functie, neem dan contact op met Pouwel Slurink (directeur) via 088 - 2525 335.