BKL app downloaden en account activeren

Met de BKL app kun je je inschrijven voor evenementen, ben je snel op de hoogte van het laatste BKL nieuws en gaat netwerken en verbinden nog sneller. Lees hieronder hoe je de app download en jouw account activeert.

Waar download ik de BKL app?

Download de app via Play store (Samsung en andere Android telefoons)

Download de app via Apple store (Iphone)

Hoofdaccount activeren voor jouw bedrijf

Voor elk BKL bedrijfslid is een hoofdaccount aangemaakt in de BKL app. Dit hoofdaccount is gekoppeld aan het e-mailadres wat bij ons bekend is voor de administratie (dit kan dus een ander e-mailadres zijn dan waarmee je inlogt op de website). Om je hoofdaccount te activeren vraag je via deze link een nieuw wachtwoord aan.

Als je mailadres wordt herkend, ontvang je automatisch een e-mail in je mailbox waarmee je jouw wachtwoord kunt instellen. Met dit wachtwoord kun je vervolgens samen met je e-mailadres inloggen in de BKL app.

Meerdere persoonlijke accounts koppelen aan jouw bedrijf

Ben je zelfstandig ondernemer? Dan is het hoofdaccount gelijk jouw eigen persoonlijke account. Heb je meerdere partners of medewerkers? Dan kun je meerdere persoonlijke accounts koppelen aan jouw bedrijf. Dit doe je met de volgende stappen:

Stap 1: Download en open de BKL app op de telefoon van de nieuwe gebruiker.

Stap 2: Kies voor Inschrijven onderaan de login pagina (let op: geef de app toestemming voor het gebruiken van je camera).

Stap 3: Open de BKL app op de telefoon van het hoofdaccount en ga naar Home en klik op je profielfoto > Mijn bedrijf > Uitnodigen. Hier vind je de unieke QR-code van jullie bedrijf.

Stap 4: Scan met de telefoon van de nieuwe gebruiker jullie unieke QR-code.

Stap 5: Vul als nieuwe gebruiker jouw gegevens in en kies een veilig wachtwoord (goed onthouden!). Jouw persoonlijke account is nu automatisch gelinkt aan jullie bedrijf.

Wachtwoord vergeten

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik in de BKL app op ‘Wachtwoord vergeten?’ en maak een nieuw wachtwoord aan.

Hulp nodig?

Heb je bovenstaande stappen gevolgd, maar lukt het activeren van de BKL app toch niet? Mail dan naar communicatie@freshfocus.nl met een duidelijke omschrijving van je vraag en eventuele foutmelding.